Zwroty/wymiany oraz reklamacje
Zasady dotyczące zwrotów i wymian




Ila Shop, Bronisława Czecha 5b, 34-600 Limanowa.

Zwroty/wymiany oraz reklamacja
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Ila Shop produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
---> Formularz zwrotu/wymiany do pobrania <---
Do ZWROTU/WYMIANY należy dołączyć dokument zakupu (paragon bądź faktura), numer zamówienia oraz formularz zwrotu
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:
Ila Shop
Bronisława Czecha 5B
34-600 Limanowa
Reklamacja ? <- poinformuj nas wyślemy kuriera po odbiór paczki
Zwrot ? <- postępuj zgodnie z instrukcją poniżej
ZWROTY/WYMIANY:
A) Jeśli jesteś klientem posiadającym konto, co mocno rekomendujemy, prosimy postępować z poniższą instrukcją:
1.W celu reklamacji czy też zwrotu/wymiany skontaktuj się z nami przez "Moje konto".
2. Zaloguj się do swojego konta
3. Wybierz „zamówienia” oraz numer zamówienia (np. #111) z którego chcesz zwrócić rzeczy.
4. Wybierz „Wniosek o wymianę lub zwrot pieniędzy”
5. Zaznacz który z produktów chcesz zwrócić/wymienić w związku z reklamacją czy tez zwrotem/wymianą.
6. Wypełnij wszystkie potrzebne dane i wyślij przesyłkę wraz z formularzem zwrotu/wymiany, a w swoim panelu możesz sprawdzić status swojego zgłoszenia aż do jego rozpatrzenia.
B) Jeśli zamówiliście Państwo przez opcję Gość - bez logowania, niestety nie macie Państwo możliwości podglądu w panelu jaki jest status Państwa zgłoszenia.
1. Poinformuj nas o zwrocie.
2. Pobierz formularz zwrotu wypełnij i dołącz do przesyłki wraz z dowodem zakupu oraz numerem zamówienia
Prosimy o zapoznanie się z informacjami poniżej:
a) NIE przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem czy do paczkomatów
b) KAŻDY produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany aby w trakcie dostawy nie doszło do uszkodzenia i zabrudzenia
c) KOSZT odesłania towaru pokrywa Kupujący
d) SPRZEDAWCA ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie,brak paragonu, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.
e) bielizna nie podlega pod zwrot
Do ZWROTU/WYMIANY należy dołączyć dokument zakupu (paragon bądź faktura)
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Drodzy klienci w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi, możecie kontrolować co dzieje się z Państwa zgłoszeniem w własnym panelu, otrzymacie również email wraz z statusem zgłoszenia.
IS team.