Zwroty/Wymiany oraz Reklamacje

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Ila Shop produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)


Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.



---> Formularz zwrotu/wymiany do pobrania <---


Do ZWROTU/WYMIANY należy dołączyć dokument zakupu (paragon bądź faktura), numer zamówienia oraz formularz zwrotu


W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Ila Shop
Kościuszki 129
34-600 Limanowa

Reklamacja ? <- poinformuj nas wyślemy kuriera po odbiór paczki
Zwrot ? <- postępuj zgodnie z instrukcją poniżej


ZWROTY/WYMIANY:

A) Jeśli jesteś klientem posiadającym konto, co mocno rekomendujemy, prosimy postępować z poniższą instrukcją:


1.W celu reklamacji czy też zwrotu/wymiany skontaktuj się z nami przez "Moje konto".

2. Zaloguj się do swojego konta

3. Wybierz „zamówienia” oraz numer zamówienia (np. #111) z którego chcesz zwrócić rzeczy.

4. Wybierz „Wniosek o wymianę lub zwrot pieniędzy”

5. Zaznacz który z produktów chcesz zwrócić/wymienić w związku z reklamacją czy tez zwrotem/wymianą.

6. Wypełnij wszystkie potrzebne dane i wyślij przesyłkę wraz z formularzem zwrotu/wymiany, a w swoim panelu możesz sprawdzić status swojego zgłoszenia aż do jego rozpatrzenia.


B) Jeśli zamówiliście Państwo przez opcję Gość - bez logowania, niestety nie macie Państwo możliwości podglądu w panelu jaki jest status Państwa zgłoszenia.

1. Poinformuj nas o zwrocie.

2. Pobierz formularz zwrotu wypełnij i dołącz do przesyłki wraz z dowodem zakupu oraz numerem zamówienia


Prosimy o zapoznanie się z informacjami poniżej:

a) NIE przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem czy do paczkomatów
b) KAŻDY produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany
aby w trakcie dostawy nie doszło do uszkodzenia i zabrudzenia
c) KOSZT odesłania towaru pokrywa Kupujący
d) SPRZEDAWCA ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie,brak paragonu, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.
e) bielizna nie podlega pod zwrot


Do ZWROTU/WYMIANY należy dołączyć dokument zakupu (paragon bądź faktura)


Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Drodzy klienci w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi, możecie kontrolować co dzieje się z Państwa zgłoszeniem w własnym panelu, otrzymacie również email wraz z statusem zgłoszenia.

IS team.